En donkey och en zebra

Nu är återigen huvudet någorlunda aktivt efter att på morgonen vaknat upp med något som kan beskrivas som ont..

Skulle väl egentligen gått i homoparad idag men någonting säger mig att jag ska stanna hemma. Så då gör jag det. Ibland förvånas jag över hur rättvisande min intuition är. Fick rätt än en gång i veckan. Någonting som jag känt på mig, och så blev det så.

Å andra sidan så tänker jag och känner jag väldigt mycket, väldigt ofta. Så då kanske jag helt enkelt bara ringar in alla möjliga scenarion som kan komma att inträffa. På så sätt får jag ju alltid rätt i mitt huvud. Hmm.. e jag månne något bipolär... hmm..

Jag badade i vårt enorma badkar igår. Det är faktiskt inte så ofta jag gör det. Eller egentligen är det nog inte så ofta som någon av oss använder badkaret. Det är ju helt otroligt. Får börja göra det helt enkelt.

Sitter och försöker spela Differences med Ginuwine. Ska spela den på ett bröllop. Har fortfarande lite svårigheter med somliga delar men det löser sig säkerligen under dagen. Får dra en kortisonspruta i röven innan jag går på för att slappna av ordentligt. Kommer vara grymt nervös. Burr...

Ginuwine - Differences




//Enlyx

Kommentarer
Postat av: En liten-mathilda.

Älskling... tack jesper!



egentligen har jag inte ändrat så där supermycket, pillat lite med skuggorna och ljuset, och dragit upp kontrasten något, annars så är det ingen speciell effekt, försöker att använda rätt inställningar redan när jag tar fotografiet! :)

2008-08-02 @ 14:47:20
URL: http://dalberg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0