Mitt liv som dum

Har ni någon gång känt er dummare än vanligt, trögare än någonsin och mer genomblåst än underbar? Så känner jag mig nog just nu. Jag skuttar omkring, glad som en lärka, utan att tänka en enda bra idé.

En helt urblåst hjärna, som en tankebaksmälla efter en överhettning framför string theory videos. Fast ihållande.

Jag sitter ju och pular en hel del med SEO på dagarna. Sökmotoroptimering, ni vet... Det har gått busbra och jag har lyckats knycka ett antal bra förstaplaceringar i googles sökmotor på relativt konkurrensutsatta ord. Hur som helst. Så igår, när jag slimmat en css ännu mer... så helt plötsligt försvinner hela min motorik.

Det var som om enter-knappen hade bytts ut mot space, som om a och s hade flyttat sig till ö och ä och mina fingrar helst av allt ville skriva ordet "bajs" istället för "relevans".

Det som chockade mig än mer var lustigheten i min oförmåga. Jag tyckte helt plötsligt det var roligt att inte fatta eller ha förmåga. Hur e detta nu möjligt?

Hypokondrikern i mig skrek hjärntumör medan mitt mer sansade jag skrek efter semester.

Det senare blir nog av nästa vecka.

Då ska jag skriva klart min bok.

Det längtar jag efter.

//Enlyx

Kommentarer
Postat av: En liten-Pär

Älskling... Låter mer som om du behöver sitta och meditera en vecka och inte tänka alls. :-)

2008-08-14 @ 22:26:09
URL: http://meadowmusic.se/blog
Postat av: En liten-En liten-Pär

Älskling... Älskling...Ha ha, vad jag hoppade till när En liten, och Älskling... kom upp. Det är ju genialiskt. Snacka om att göra diskussionen mer intim :-)

2008-08-14 @ 22:32:24
URL: http://meadowmusic.se/blog
Postat av: En liten-En liten-En liten-Pär

Älskling... Älskling... Älskling...Oj då, verkar som om du har en bugg här. En liten och älskling... verkar föröka sig för varje kommentar man gör.

2008-08-14 @ 22:33:52
URL: http://meadowmusic.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0