Bloggkväll hos jeppe...

Ikväll var det ett gäng bloggare hos jeppe.

En

Fashionista




2 * Bokhoroa - typ den till vänster och hon som e blond typ höger om mitten




Bisonblog




O Så var här Grossessan Rebecca



Ni vet.. sådana som har koll på det där.. jag e ju bara en pretender..

En förståsigpåare som inte riktigt har någon praktisk erfarenhet men som har koll... KOLL... NI VET...

JEppE har koll... eller inte..

Mys va det.. o Jeppe bjöd på VINO och mådde bra...

De var trevliga allihopa och Jenny från mitt jobb var blyg om sin blogg.

Själv höll jag mig som vanligt i bakgrunden och... hehe..

När de gått gick jag ut och spelade fotboll.. shit vilken rackabajsare jag fick rakt på näsan.. ja e ju målis så det gör alltid ont.. hoppas bara blåmärkena är mindre än vad jag tror de kommer bli...

Imorgon e en annan dag... ikväll va kul...

Kräks om ni vill men inte på mig..



Puss å god natt..

//Jesper

Kommentarer
Postat av: En liten-Pär

Älskling... Va härligt!

Så dom här människorna finns på riktigt alltså!? Bra att få veta att de inte var några botar eller så. Dig har jag ju träffat och vet att du finns, men iofs du rörde dig lite ryckigt och så, som en bot, så det kan ju vara en sammansvärjning detta.

/Pär

-------------------

http://meadowmusic.se

2008-07-04 @ 01:57:21
Postat av: En liten-Pär

Älskling... Förresten, kom jag på, med all respekt :-)

musikhora.se kanske skulle funka istället för http://meadowmusic.se

(inser att vi behöver mer tjejer men ändå... en domänadress är alltid en domänadress....)

/Pär

----------------------

http://meadowmusic.se

2008-07-04 @ 04:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0