Hundvakt till vit pudel

Kom precis på mig själv.



Jag som var superrädd för hundar för bara något år sedan sitter nu och är hundvakt till en vit, krullig pudel.

Den ligger här vid mina fötter och sover.

Vaknar ibland och tittar upp på mig.

Fiser så det stinker i hela lägenheten.

BURR.

Nu för tiden gillar jag hundar.

Tror det va Benny som fick mig på andra tankar.




Benny o Jesper

Sitter o småpratar på MSN med ett par vänner.

Snart ska jag gå och sova :)

PRUTTHUNDEN får fan sova för sig själv.



//Jesper

Kommentarer
Postat av: En liten-EnbartEmelie

Älskling... Är själv sjukligt rädd för kaniner. En gång när jag var ute och rastade en (för att vara snäll) så fick den en knäpp, började yla och attackerade mig. Bet mig i bröstet.

2008-07-18 @ 11:10:14
URL: http://enbartemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0