Känslor : Igår skrev jag om reason to mourn - Enlyx

Det finns ibland för många tankar och känslor inom mig. Igår la jag in Ben Harpers låt - a reason to mourn. Det är en fantastisk skildring av en osäkerhetens verklighet. Även om jag känner mig fruktansvärt säker i allt jag gör så är det som om Ben Harper får stå för min beskärda del av smärta.

För alla oss som sympatiserar med High Fidelity vet vad en riktig mixtape kan representera.

Här kommer min mixtape för förvirrade stunder av känslosvall.

  • Easy - Faith no more
  • All I've got - Sublime
  • Forever - Ben Harper
  • Sunday morning call - Oasis
.... den här listan får fyllas på vart det lider... blev avbruten... please give me some advice...

Burr...



//Enlyx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0