Svåra magkrämpor

Vaknade idag med riktigt jobbiga magkrämpor.


Det känns som om magen är full av gas, men inte som om jag vill släppa ut nåt.

Såg filmen Jumper för att om möjligt göra mig på lite bättre humör.

Idag ska jag försöka äta nåt gott för att kompensera olusten att äta över huvud taget.

Jag har annars mått väldigt bra de senaste åren. Magen har hållit bra. Men det är som om den bestämt sig för att börja jävlas igen. FUCK FUCK FUCK om det är så... and not in the good sense kind of fuck..

Anyhow.

Vad väntar er idag

?

//Jesper

Kommentarer
Postat av: En liten-Karin

Älskling... Åhhhhh magen den gamla klassikern, hihi. Hoppas verkligen det blir bättre och att den slutar upp med de där dumheterna!

2008-07-07 @ 14:48:53
URL: http://karinrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0