Tjörn bye bye

Efter ungefär tre riktiga dagar på Tjörn.. eller två var det nog.. bär det av mot Helsingborg.

Där stannar jag i ca 4 timmar innan jag tar mig tillbaka till Stockholm ikväll igen.

Önskar jag kunde lägga upp lite bilder från Tjörn här i bloggen.



Nästa vecka kommer någon eller bägge mina bröder bo hemma hos mig någon dag i veckan.

Ska bli kul att hänga med dem :)


Mina två småbröder: Johan (tv) och Nicklas (th)

Det är sommar på Tjörn. Det är underbart vackert och lugnt.

Syrsorna spelar musik på eftermiddagarna och det luktar mustigt av halvrutten tång.

Fisk till middag. Räkor till kvällsmat. Havets frukter, vänners gemenskap.

Oh.. så tittade Joel och Nicklas förbi igår också. Mycket trevligt. :)


På bilden: Joel Odell

De hade kitat hela dagen och var nog lite smått trötta. Men kul var det att de kom förbi. :)

Nu sitter jag på en buss och är på väg söder över. Burr... Buss... ska bli skönt att krypa in i bilen som står hyrd för mig vid Göteborgs Centralstation.

Kram
//Jesper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0