I huvudet på Birgitta Ohlsson


Jag var på väg att somna, och så började jag fundera på hur Birgitta Ohlsson hade gjort precis när hon var på väg att somna. Jag tog självklart mitt kära Google bildsök till hjälp och sökte efter Birgitta Ohlsson och sömn...

Shit vilket konstigt sökresultat jag fick upp...



Så jag testade att bara söka på Birgitta Ohlsson... och nu gick det bättre med en massa fina bilder på Birgitta Ohlsson med rosa puff bakom, med mikrofon i handen, bara birgitta mm... massor och så...

Det e ju ganska kallt ute, och imorgon är det FRA-omröstning och jag har ju också varit ad hoc liberal lite då och då precis som Biggan. Men så har ju Ishockey VM slutat och Jarl Kulle har jag aldrig sett på bild. Men om man vänder på ett blad till i sin favoritbok och lyssnar på sin favvoritmusik och nästan sådär blundar sig till extra skarp syn. Då vet man att man kan sova tills imorgon i alla fall.

HA!! Det är ju klart.... Nu vet jag hur Birgitta Ohlsson gör precis när hon är på väg att somna. Hon blundar och tänker på saker tills hon sover.

//Jesper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0