I huvudet på Claes Elfsberg



Jag sitter barnvakt och är chaufför ikväll.

Helt plötsligt kom jag att fundera på hur Claes Elfsberg hade tänkt om han var barnvakt.

Jag plockade naturligt nog fram min höger och vänsterhand och gjorde en bildsökning på Google.

BAdabam... bilder på claes med fru, med tidningen Café, bakom bordet i nyhetsstudion... men inga barn..

Fantastiskt. Nu vet jag vad Claes Elfsberg hade tänkt om han var barnvakt.

Så fantastiskt att man kan hitta allt här på Intrenet - Inturnet - Intarnet... Jag vill öka storleken på mina bokstäver... måste jag hålla på att koda för det.. burr... snurr fnurr... Självklart tänker Claes Elfsberg precis som jag... "när ska de gå och lägga sig å sova..."

//Jesper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0