Sambos

Jo. Tänkte passa på att berätta lite mer om mig själv.

Jag bor tillsammans med två män i en lägenhet någonstans i mitten av stan. Johan och Oskar och jag trivs som handen i handsken ihop. Ibland blir våra fester lite för mycket för någon av oss... men vi står ut på våra 180 kvm i tre etage.

Här har vi ofta besök av många olika typer av människor.

Om det så är Annika, Steff, Jakob, Patrick eller Nicklas så har de alla sin plats i vårt lilla kollektiv som på något sätt fått namnet Liljan.


Jakob i Hatt

Jag hade önskat att min kära vän Lina hade kunnat vara en del av vår gemenskap också, men hon har av någon anledning flyttat till USA och hittat någon bra kille att hålla hand med. Så henne lär man ju inte se igen. :( Förutom på midsommar då när jag ska till hennes fasta punkt i Stockholm och dansa runt midsommarstång och äta mat, omat och sprit.


Karolina i rullskridskor

Utöver vänner så jobbar jag i princip jämt. Även om jag känner mig ganska annorlunda i mitt jobb så känns det också som den bästa platsen för mig. Älskar att jobba, vrida på tankar och producera resultat. Tävla och annat bös har jag också någon slags fallenhet för...

Hur som haver... det var lite mer tråk om mig...


Kommentarer
Postat av: En liten-Oscar

Älskling... Jag måste bara få kommentera att mitt namn fortfarande stavas OsCar.........!!!!!!!!

2008-06-15 @ 22:35:17
Postat av: En liten-Jesper

Älskling... ok ok Orvar... jag ger mig...

2008-06-15 @ 22:37:11
Postat av: En liten-linalainen

Älskling... kanner mig hedrad att var omnamnd har

2008-06-17 @ 00:40:24
URL: http://linalainen.blogs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0