Sverige - Ryssland : Sämst - 2

Ja... läs ett tidigare inlägg... AAAAAAAAVGÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

Men å andra sidan...

FRA-lagen gick ju igenom idag... så vi kan ju börja CC:a regeringen lite tankar till nästa VM-kval... lr nåt sånt...

Men men... jag föreslår att nästa facistiska lag som regeringen drar igenom betyder att vi slipper rösta på ny riksdag och istället får rösta fram ny förbundskapten... DET ÄR VAD JAG KALLAR DEMOKRATI...

typ...

Låt gå för den här gången... nu ska jag häfta papper på väggen...



Puss mina små älsklingar...

//Jesper

Kommentarer
Postat av: En liten-Dennis

Älskling... Ja, en killblogg :)

2008-06-18 @ 22:30:12
URL: http://www.dennism.se
Postat av: En liten-Jesper

Älskling... Senast jag tittade iaf...

2008-06-18 @ 22:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0