Att vara Meatloaf i Fightclub

Ok, jag vet, kanske tjatat lite väl mycket om mina bitchtits. Men det e första gången jag lägger på mig fett i hela mitt liv.

Alla jag pratar med säger ju att det går utför härifrån. Snart trettio, gillar mat, vin och sena nätter. Det kan ju bara sluta med en sak.

Total inhialation.


Eller som Tove säger: Eller BLIR det VERKLIGEN så?

Jag ser mig själv framför mig. Om ett par år. Fet som Meatloaf i Fightclub. Ett par svulstiga hängpattar som ackompanierar en böljande kagge gjord av ister.

Hur som helst. Har haft en riktigt bra dag förutom att jag blev fullkomligen helt paff och tagen av ett blogginlägg jag läste. Nästan chock. Tänker inte länka dig för rasister ska fan inte ha några inlänkar så de stiger i sökmotorerna eller attraherar trafik. Ursch!!


Att vara Alex Schulman - släng dig i väggen.


Det här var det värsta jag någonsin läst i form av ignorans och ondska.

Sprang 6 kilometer idag. :) Underbart...

//Enlyx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0