God? morgon?

Idag har äntligen magontet släppt och jag kan se fram emot en ny vecka av enbart jag, min värld och mina enlyx-monster.

Oskar, min ena sambo, var ute igår kväll. Så kom han hem och hade något av en liten efterfest. Tror de hade mys på taket. Hoppas det var kul. Jag var alldeles för trött för att vara med. Det var någon av deltagarna som uppenbarligen bott i villa eller på nedre botten hela sitt liv... dunk dunk dunk... hälarna i golvet... annars så hördes de inte så mycket.. Hmm... Hånglade de månne?


Dags att dra sig in i duschen.


Kommentarer
Postat av: En liten-2li

Älskling... Men?? har du satt upp en kamera i min dusch????

2008-07-09 @ 23:58:04
Postat av: En liten-2li

Älskling... Men?Har du satt upp en kamera i min dusch??? =)

2008-07-10 @ 00:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0