Jag är ihop med Blondinbella

Med tanke på att Storstadspojken fått så mycket trafik att hans blogg gått ner efter att Blondinbella gått ut med att de var ihop så tänkte jag göra en insats för bloggfreden.

Nu är det alltså offentligt. Jag är OCKSÅ ihop med Blondinbella.

Jag uppmanar andra att också bidra till att Storstadspojken ska få mindre trafik och därigenom få upp sin blogg igen!

Bli ihop med Blondinbella idag! Varje liten insats är behövlig i kriget mot det trafikkaos som drabbat en medbloggare.

Men... För att vara riktigt ärlig...

Jag är ihop med Storstadspojken också... :(...



//Jesper

Kommentarer
Postat av: En liten-Costas

Älskling... OMG pallar servrarna trycket för den kommande anstormningen? Annars har jag kontakter på NetApp..

2008-07-16 @ 11:05:58
Postat av: En liten-Julia

Älskling... haha gud va härlig du är :D Jag ska nog också bli ihop med henne ;)

2008-07-20 @ 22:40:47
URL: http://jsomijulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0