Meadowmusic.se




Jag har sedan en tid tillbaka ingått i musikkollektivet Meadow som är en fristående, oberoende och fullkomligt apskön samlig människor som alla har det gemensamma intresset - musik. Meadow har nu skapat en blogg där vi alla recenserar musik som vi gillar. Jag kommer hålla till i hip hop och soul/rnb-träsket o recensera musik.

Det balla med meadowmusic.se är att den har seglat uppåt i all statistik runt om på webben. Det e hur ballt som helst. Det verkar finnas ett stort behov av den typen av bloggar som inte styrs av någon yttre maktfaktor.

Jo.. har du musik som du vill att jag recenserar i bloggen så får du mejla mig 1. mp3-låt (ett krav att alla artister bjuppar på minst en mp3:a) 2. vilken skiva du vill att jag recenserar... eller låt eller något annat... :)

Nu ska jag knega vidare. Ciao!

Kommentera inlägget här så skickar jag ett mejl till dig.

//Jesper

Kommentarer
Postat av: En liten-Pär

Älskling... Mailadress?

2008-07-17 @ 14:11:57
URL: http://meadowmusic.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0