Om en annan blogg - Emotallt.blogg.se

En gammal klasskamrat till mig har nog Sveriges helt klart mest välskrivna blogg.

Emotallt.blogg.se


ligger den på och består av en hel snurrig mängd tankar och insikter om lite allt möjligt som möter författarens vardag. Rekommenderad läsning för alla ensamstående mödrar, ensamstående män nära trettio som önskar sig barn, indie o kampsportsfantaster o lite annat löst folk som gillar att läsa en bra blogg.

Varför tycker jag då att den är så välskriven? Det är ju inga långa stycken med metaforiska inslag som gör att läsaren svävar iväg i nån slags utomjordisk karatesejour... nej.. det är för att den är
  1. skriven för webben,
  2. finns på webben, och
  3. faller mig i smaken helt enkelt...
en bra blogg som man kan läsa varje dag... somliga saker är grymt ointressanta att läsa, och somliga viker man sig dubbelt åt...

somliga tar man en djup, darrande suck till och andra blir man lite smånervig av...



Nu kanske inte min gamla klasskompis vill att jag skriver det här inlägget... men men... ja skickar en pingback så får hon be mig ta bort det om det inte passar :D

Hur som helst... en bra blogg av få...

//Jesper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0