Hatar blockerade kommentarer

Idag har jag kommenterat i fyra eller fem vänners bloggar.

Stäng av era "godkänna kommentarer" funktioner


Om ni ska ha en bloggjävel så får ni fan ta att folk ibland kommenterar med saker som ni inte är bekväma med. Admina i efterhand istället.

O nu kommer nog någon bright jävel å säga att jag inte har någon uppfattning om hur det känns att få taskiga kommentarer.

Hey... jag har fått sju kommentarer totalt, en av dem har jag deletat... dessutom e min blogg värderad till 1718 kr...

So.. eat dirt!!!

HAHAHAHAHA....


Kommentarer
Postat av: En liten-Pär

Älskling... Nä, nu jävlar om du deletar denna kommentar!!!

Nu ska du få....



Håller helt med dig. Det är ju liksom charmen i det hela. Att helt lämna över vad som ska hända.

Ska välan va spam då, men det tänker jag inte ge dig här.

(m---e---a---d---o---w---m---u---s---i---c---.s---e)

/Pär

----------------------------

http://meadowmusic.se

2008-07-04 @ 01:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0