Så går en dag i livet...

...och kommer aldrig mera åter.



Idag:

Förutom massor av Spiritualized

Gick upp och sket i att borsta tänderna.

Åt frukost. Borstade tänderna.

Öppnade datorn och jobbade i ett par timmar.

La näsan i blöt genom att gå in i en diskussion där jag inte hörde hemma.

Åt ingen lunch.

Slog nästan axeln ur led när jag fick min raka höger våldsamt duckad med en vänsterkrok i mellangärdet. Najs Johan.

Åt kvällsmat och glass vilket gör att jag nu har en ny betydelse av "hela havet stormar" påväg att utkristallisera sig.

Drog i mig en ordentlig kaffe omkring 22.15 så att jag verkligen inte ska kunna somna nu i natt.

Läste mina favvo-bloggar och pillade mig lite i naveln.

Imorgon e det arbetsvecka igen! YES!!

//Jesper

Kommentarer
Postat av: En liten-Anna!

Älskling... Fint att vi verkar ha EXAKT samma musiksmak :-) Såg nu att du hade den här låten redan! Well...fin är den! Och Ben Harper ÄR gud! Haha

2008-06-23 @ 22:14:54
URL: http://emotallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0