Strax innan tretti, patetisk och mår fantastiskt

Det är egentligen galet. Är det så att det är för att man varit med om det mesta eller för att man supit för mycket som gör att även dagar då man är totalt inspirationslös kan kännas som 1 million bucks?

Livet precis innan tretti e fan ganska patetiskt. Man jobbar, försöker göra karriär, dricker vin på en tisdag för att mysa till det och sittkissar för att man kommit på att det e bra mycket mer praktiskt än att stå.


Såhär gör jag när jag vill spexa till det litegrann.


Och så lite mer...


Och så jättespexig...

Men det blir ju egentligen inte mycket bättre än en t-shirt text "Gangbanger - East Hampton..."

Nu ska jag äta chokladglass. Jag är ju ändå laktosintollerant och någon jävla spänning behöver man ju i livet.

//Enlyx

Kommentarer
Postat av: En liten-EnbartEmelie

Älskling... Eller gör som jag: var tidsidiot så till den grad att du måste springa överallt. Bara för att "göra livet lite mer spännande".

2008-08-19 @ 21:10:37
URL: http://enbartemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0