Ny affärsidé

Som ni vet har jag ett antal projekt på g som jag kommer släppa efterhand de blir färdiga. På vägen hem idag kom jag så på en ytterligare affärsidé som jag förhoppningsvis ska förverkliga. Nu har jag ju ändå lagt upp ett antal webbplatser och tjänster och faktiskt lyckats optimera min jobb-blogg så att den kan karatekonkurrera för riktigt svåra ord i sökmotorerna.

Nuvarande projektlista:

  • keator.se - en blogg/wiki för kreatörer
  • freefund.se - en webbplats för Insamlingsstiftelsen Freefund där jag sitter som ordförande
  • enlyx.se - mitt lilla konsultföretag som gör wp, joomla, php-lösningar
  • recensera.com - ett forum där man kan recensera människor
Sen har jag tre hemliga projekt som kommer rocka the shit när de kommer ut..





Oj titta --- Birgitta ---->>>>


Och så ska jag skriva en bok. Under semestern som kommer gå till Uganda. Tror jag.

Karta av Uganda

By the way... jag är kär i Firefox 3....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0