Stora bröst och liten rumpa

Jag har haft ett problem de senaste månaderna. Jag har börjat utveckla

"bitch-tits"


. Ja ni vet sånna där hängiga bröstvårtor som killar får när de börjar bli lite pluffsiga.

Komplex i all ära. Förutom de två åren då jag tränade som mest och vägde 85 kilo muskler. Så har jag alltid varit spinkig som en nål.

Faktiskt har det varit riktigt inspirerande att se.

Liksom man med spänning luktade sig innanför tröjjan första gångerna man luktade svett.


Dvs. Innan man fattade att det var svett man luktade.

Så har nu mina bitch-tits börjat lukta svett. Metaforiskt. Och därför har jag åter börjat hänga på gym för å träna mig normativt snygg och bruce-lee:ig.

Efter tre dagars hemträning - bland annat brottning med en kollega i fredags - finner jag mig nu redan lite mer välsvarvad. MUMS.. Nog för att pattarna inte riktigt har växt igen så känns det riktigt bra...

Fick ett par kräk-känningar på gymmet idag.. men det e ju bara bra... då vet man att man tagit ut sig..

Hur som helst.. kommer nog sakna mina nyfunna hängpåsar om de väljer att försvinna... Kanske kommer jag en gång se ut såhär igen:



Eller så kommer jag utvecklas till det här.



Underbara söndag... kan du inte vara min för evigt?

//Jesper - som inte alls har fått för mycket seratonin i blodet efter träningen...

Kommentarer
Postat av: En liten-linalainen

Älskling... hm...BRÖÖÖÖÖÖÖL bröööööööööst

2008-07-20 @ 18:37:17
URL: http://linalainen.blogs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0