De dummaste sakerna

Det kommer som på beställning.

De där dummaste sakerna som går att göras.

Min all time high lista börjar sätta sig nu.



5. Få framtänderna utslagna på grund av att jag valde att stå upp för något "nobelt" istället för att lägga benen på ryggen





4. Sätta mig på taket av en polisbil för att spela in en YouTube film - aj..



3. Göra slut med mitt livs kärlek för att jag var rädd för att hon skulle göra slut med mig





2. Dricka tio liter mjölk om dagen som min träningsdiet, trots att jag är laktosintollerant



and...

1. Hångla med min bästa väns flickvän, som också var min andra väns lillasyster (1998 - ie. preskriberat)



Ingen häpnadsväckande all time lista... men klart mina dummaste saker jag gjort..... Får avslöja de pinsammaste, skadligaste och otäckaste längre fram...

//Jesper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0