Meadow music



Idag smyglanserades mp3-bloggen Meadow Music som är en förlängd arm av nätverket vid nästan samma namn - Meadow.

Jag som en liten blindtarm i detta fantastiska musiknätverk, ska hjälpa till med de tillämpliga delar jag kan. Kommunikation via webben och allmän besserwisserhet... eller bara en undertryckt ödmjukhet... hmm.. inte vet jag. Är oerhört glad över att vännerna Per och Jesper (inte jag men man av samma namn) har tagit saker och ting till en ny nivå i nätverket..

Mp3-bloggen ska jobba med att lyfta musik som vi tycker e bra. Vi börjar bli ganska många musiker och dito som finns i nätverket nu så bredden blir nog ganska så stor....

Hur som helst.

Min höft är alldeles blå från alla slagen jag parerade igår.

Länk till meadow music kommer inom kort.

//Jesper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0