Skrapsår på näthinnan.. skitfotboll...

BAAAAH...

Jag sa det för ett par dagar sedan.

Upprepade det efter Greklandsmatchen.

Skrek det i första halvlek och sitter nu bittert och gråter krokodiltårar.

Varför ens åka till EM om man inte åker dit för att vinna?

Jag vill inte titta på ett landslag som inte vill spela.

Jag vill inte se elva män springa omkring på en plan och inte stå upp för något.

TACKA VET JAG DAMLANDSLAGET!!!

Herrarna tramsar bara runt...

TRAMS!!! AVGÅ!!!



Tänk om löpsedeln imorgon lyder: LARS LAGERBÄCK AVGÅR Kommentar: "hehe.. ja bara skojja grabbar.. asså.. ja avgår typ.. jag har ingen aning om vad fotboll e.. jag tog en sån där examen på Internet.. ni vet en sån som littorin tog.. o nu e det sluttramsat från min sida..."



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0