Besökarrekord på enlyx.blogg.se

Om det var mitt inlägg om att jag var ihop med Blondinbella eller om det var någon annat som jag gjorde igår vet jag inte. Men jag hade hur som helst besökarrekord här på bloggen igår. Hela 43 unika besökare hittade hit till mitt fantastiska lilla tillhåll. Liksom värdet på bloggen ökar - nu 1818 SEK - ökar alltså intresset för lilla enlyx.

Jag frågade mig själv hur det kändes att helt plötsligt vara både rik och berömd. Döm min förvåning när jag hör mig själv säga: "Inga kommentarer..."


HYBRIS!!


Help me get down from these high horses... please.... I'm blowing up...

//Jesper

Kommentarer
Postat av: En liten-Nils

Älskling... Håll dina smutsiga fingrar från min Bella! Hon är min, hör du mig, MIN!

2008-07-17 @ 13:04:40
Postat av: En liten-Jesper

Älskling... MOHAHA...

2008-07-17 @ 13:07:13
URL: http://enlyx.blogg.se/
Postat av: En liten-mathilda

Älskling... Haha.



grattis.



mina siffror är i botten.



ett tag var jag uppe i tresiffrigt.

blä.



du är duktig du.

heja!

2008-07-17 @ 20:05:03
URL: http://dalberg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0